موارد توضیحی

سلام دوستان. من علی هستم از قم. دانشجو بیست و یک ساله. عاشق بازی و عشقم. عاشق فصل زمستونم. عاشق تنهایی و سفرم. عاشق اینم که موهام رو از یه سمت به سمت دیگه شونه کنم و روی یک سمت پیشونی بندازم تا جایی که جلوی یک چشم رو بگیره. عاشق شکستن قوانین زندگی و متفاوت بودن. در یه روستای کوچولوی دور افتاده بدنیا اومدم. پدرم رو هفت سالگی از دست دادم. برادر خوب و کوچیکترم رو هم چهار سال پیش از دست دادم. الان فقط خواهر کوچیکترم و مادرم برام مونده که مادرمم بشدت مریض شده و داره میره. دختر زیبایی هست که دوستش دارم و اونم عاشقمه. قرار بود بهار گذشته ازدواج کنیم. من آپارتمان و ماشین از خودم دارم و آماده زندگی هستم ولی بعد از مریضی مادرم بخاطر خواهر کوچیکترم که نیاز به مراقبت داره الان نمی تونم ازدواج کنم. نمیشه دو تا زن رو کنار هم جا بدی و و همه چی خراب نشه. حالا باید بخاطر این اتفاقات غمگین باشم؟ نه، تمام دوستانم من رو به عنوان انسان شادی میشناسن و بخاطر اخلاقم دوست دارند همیشه با من باشند اما با اینحال هیچکدوم از آنچه بر من گذشته اصلا خبر ندارند. همه من رو به عنوان انسان شاد و موفق و مستقل و با اراده ای میشناسند. حالا شما مشکلاتتون چیه؟ اگر من با وجود همه اینها شاد هستم پس برا شما توجیهی برای ناسپاسی میمونه؟ من تصمیم گرفتم انسان خوبی بشم با اینکه اگر بد و ناسپاس میشدم کسی سرزنشم نمیکرد. من معمولا دوست ندارم با کسی رفیق باشم یا بخصوص حرفهای دلمو به کسی بزنم چون دیگران معمولا انسانهای نادانی هستند که اگر چیزی از تو بفهمند اونوقت کنترل تو دست اونها می افته و عزتت که مهم ترین سرمایه انسانه در خطر می افته. برادر تنی انسان بهترین دوست انسانه و اگر برادری ندارید من به شما هم نصیحیت می کنم به احدی غیر از اعضای خانوادتون اعتماد نکنید حتی هر چقدر هم که به شما محبت کنند و فداکاری برات کنند. از روی تجربه شخصی میگم. اما اینجا دنیای مجازیه و من حالا با تمام کارهایی که باید در طول روز انجام بدم و معمولا هم نظر دیگران برام اهمیتی نداره (البته شاید هم این غروره بدی باشه که دارم) اما برای اولین بار وقت گذاشتم و این وبلاگو 17 مرداد 94 خریدم و برای شما عزیزان اینجا پست میزارم تا شما رو با نظر خودم آشنا کنم و نظر شما رو هم بخونم. اگر نظر خوبی داشته باشید من بخاطر نوع فعالیت های غیر درسی ام می تونم نظر شما رو به گوشهای زیادی برسونم. پس عزیزان بخونید و نظر بدید و اگر دوست داشتید حتما این وب رو به دوستان خوبتون معرفی کنید. من اینجا مطلبی رو کپی نکردم و نمیکنم. همه مطالب و پست ها رو خودم نوشتم.

موفق باشید.

یا علی

 

 

 

 

 دو آهنگ بسیار زیبا برای همه عاشقان که جدا ارزش دانلود رو دارند، یکی به زبان فارسی یکی انگلیسی:

آهنگ تیتراژ مدار صفر درجه که واقعا زیباست و من عاشقشم. صفحه زیر:

و آهنگ معروف   Nothing Else Matters

 حتما خیلی ها این آهنگ رو شنیده اند ولی اینجا اجرای زنده اش رو گذاشتم که از خود آهنگ اصلی هم قشنگ تر شده و واقعا زیباست:

http://cld.persiangig.com/download/RTPcKPZyB9/Nothing%20Else%20Matters%20(live).mp3/dl

 

 

دانلود آهنگ بسیار زیبا، قدیمی و  آهنگ مورد علاقه من و به زبان آلمانی در صفحه زیر:

http://cld.persiangig.com/download/8p7Oajfs2D/05%20Die%20Grenzwacht%20hielt%20im%20Osten.mp3/dl

 دوستانی که زبان آلمانی بلد نیستند ولی با اینحال باز این آهنگ براشون خالی از لطف نخواهد بود.

 

 

(بزودی مطالب علمی و مذهبی و دیدگاه های متفاوت و کلیپ های بسیار جالب که بدست خودمان ساخته شده در این وبلاگ در اختیار شما قرار خواهد گرفت، منتظر باشید)



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: